تبلیغات
Win2Game - مصاحبه ای با سازنده DarkSiders
 
سال 2013 را برای صنعت بازی جهان چگونه پیش بینی میکنید؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :


   

پنجره ای به سوی دنیا بازی

مصاحبه ای با سازنده DarkSiders
1389/07/2 ساعت 17:39 | | نوشته ‌شده به دست رضا | ( نظرات )
"این روزها انتشار یک ip جدید برای ناشران و سازندگان به عنوان ریسکی بزرگ تلقی میشود که هر کمپانی قادر به موفق شدن در ساخت و انتشار آن نیست.هیچ تضمینی وجود ندارد که فروش بازی انقدر قابل قبول باشد که سازندگان سود قابل توجهی از آن کسب کنند.چندی پیش کمپانی GearBox با انتشار Borderlands توانست توانست سود قابل توجهی بدست بیاورد و تقریبا موفق بود.
اما اینبار Vigil Games و Thq آمده اند تا به کمک یکدیگر DarkSiders را منتشر کنند.اما جزئیات و مشخصات بازی چیست؟این بازی به نوعی تقلید از عنوان GOW بحساب می آید اما هر تقلیدی میتواند خود صاحب نوآوری و موفقیت هم باشد"
مصاحبه بوسیله Stephany Nunneley از کادر سایت VG247 انجام گرفته است که خلاصه ای از آن در قسمت پایین دیده میشود:
Nunneley
"این روزها بسیاری از بازیهای اکشن آزادی مورد نیاز را در اختیار گیمر قرار نمیدهند و المان های موجود برای یک بازی آزادانه را به خوبی رعایت نمیکنند...Darksiders در این باره چگونه عمل کرده است؟"
David Adams
"به عنوان یک بازیکن دسترسی کامل به تمام نقاط بازی را دارا خواهید بود.هر کدام از قسمتهای دنیای DarkSiders اهمیت خود را دارند چرا که در هرکدام اشیاء و پاداشهای مخفی بسیاری وجود دارد که هر کدام آزاد کننده قسمت جدیدی از نقشه بازی و یا آیتمهای دیگر بازی خواهند بود.شما ازادید تا بدون تحمل هیچ لودینگی در بازی به گشت و گذار در محیط بپردازید و لذت ببرید"
****
Nunneley
"طی برخی شایعه ها به گوش میرسد که بازی دارای تخریب پذیری کامل است و شخصیت اصلی قادر به نابود کردن هر چیز در بازی است...این مورد را چگونه ارزیابی میکنید؟"
David Adams
"تنها بخشی از آیتمها و مکانهای مختلف قابل تخریب خواهند بود.این قانون ماست که هرچیز در بازی نباید قابل تخریب باشد.البته به تخریب پذیری در بازی اهمیت ویژه ای داده ایم و بر روی این قسمت نیز به خوبی کار کرده ایم...اما بیشتر توجه ما بر روی مراحل فکری و تکنیکی بود.اگر به بازیکن اجازه تخریب هر چیز در بازی را میدادیم فاجعه بزرگی رخ میداد!ولی برخی از مجسمه ها و دیگر وسایل قابل تخریب میباشند و سپس میتوان از آنها به عنوان یک سلاح کارآمد استفاده کرد."
****
Nunneley
"ظاهرا بسیاری از مناطق بازی به سیاه چالها مربوط میشود...امکان این هست که کمی بیشتر درباره سیاه چال ها صحبت کنید؟"
David Adams
"سیاه چاله ها مکانی است که بوسیله آنها میتوانید به Destroyer دست یابید.اهریمنی به نام Samael اهداف مختلفی به شما میدهد و در پایان طرز راه یافتن به Obsidian Tower را به شما میگوید جایی که برای از بین بردن Destroyer نقشه میکشید!در سیاه چاله ها شما به حل کردن معماها...جنگیدن با باسها و دشمنان بازی و پیمودن مسافت خود میپردازید.هر سیاه چاله پاداش مخصوص به خود را دارا است...بعضی به شما سلاح های بزرگ و جدیدی میدهند."
****
Nunneley
"مقایسه ای بین عنوان شما و سری GOW و Zelda وجود دارد...نظر شما چیست؟Darksiders با این بازیها شباهتی دارد؟اگر بله از چه چیزهای این بازیها الگو گرفتید؟"
David Adams
هر دوی این بازیها بسیار جذاب و پرطرفدار هستند و میتوانم بگویم که از هر دوی آنها الگو گرفتم.در نقش یک طراح بازی هر روز بازیهای بسیاری انجام میدهم و میتوانم بگویم از همه آنها الگو میگیرم...همه بازیسازان این کار را انجام میدهند...هر کاری میکنم تا نقایص بازی های دیگر را برطرف کنم و به عنوان یک ویژگی کامل در بازی خود قرار دهم.همچنین از بازیهای کلاسیک دیگر نظیر Castlevania و Metriod نیز الگو گرفته ایم...میتوانید با نگاه به Darksiders متوجه شباهات اینها شوید.برای زیباتر شدن مبارزات DarkSiders سری به بازیهای پایه ساز این سبک زدیم از جمله عنوان God Of War.حین انجام دارکسایدرز متوجه شباهتهای بسیار این 2 میشوید ولی ما ویژگی هایی را به بازی اضافه کردیم که به هیچ وجه متوجه تکراری بودن نخواهید شد!
****
Nunneley
DLC خاصی برای بازی وجود خواهد داشت؟
David Adams
هنوز طرح خاصی برای اضافات بازی در نظر نگرفته ایم...خشنود میشویم اگر کار ساخت نسخه اصلی با موفقیت به پایان برسد.
****
Nunneley
"مدت زمان بازی چقدر خواهد بود؟
David Adams
این بستگی به بازی گیمر دارد که تا چه حد به گشت و گذار در محیط بازی علاقه دارد.بازی به طور متوسط 12 ساعت از وقت من را میگیرد.البته درصد زیادی از این مدت بستگی به پیدا کردن راه حل معماها و راه کشتن باسهای بازی دارد.یک گیمر حرفه ای بازی را به طور کامل در حدود 20 ساعت تمام خواهد کرد.البته این فقط مربوط به سیر داستانی بازی میشود.
****
Nunneley
PlayStation Home دارای چند لباس اختصاصی برای این بازی است...آیا شاهد فضای جدیدی در Home خواهیم بود؟طرح دیگری برای Xbox Live ندارید؟
David Adams
در مورد فضای Home صد در صد مطمئن نیستم و اما در رابطه با XBL باید گفت که آواتارهایی از بازی برای این فضا در نظر گرفته شده است.
****
Nunneley
دمویی برای بازی وجود خواهد داشت؟تاریخ آن؟
David Adams
ما هیچ دموی قابل بازی در نظر نگرفته ایم...تمام تلاش ما بر روی نسخه اصلی انجام میگیرد.
****


و این بود مصاحبه اختصاصی Vg247 با آقای David Adams
امیدوارم مورد پسند قرار گرفته باشد



:: مرتبط با: مقاله ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
http://queen6salinas4.jigsy.com/ 1396/05/21 02:49
Its not my first time to pay a quick visit this web page,
i am visiting this website dailly and take good facts from here daily.
Can you have an operation to make you taller? 1396/05/13 10:41
I am curious to find out what blog system you have been working with?

I'm having some minor security issues with my latest website
and I would like to find something more secure.
Do you have any suggestions?
How we can increase our height? 1396/05/10 09:05
I do believe all the ideas you have introduced in your post.
They are very convincing and can certainly work. Nonetheless,
the posts are very brief for beginners. Could you please prolong them a bit from subsequent time?
Thanks for the post.
Ali 1389/08/29 13:51
(("تخصصی ترین وبلاگ بازی"))
امیرحسین. 1389/07/25 21:31
سلام.وبلاگ پرمحتوی ای دارید.
لطفا به وبلاگ منم سربزنین واز مطالبم استفاده کنید.
اگر میا به تبادل لینک هستید منو با نام "بازیکده" لینک کنید.بعد بهم خبر بدین تا با چه نامی شمارو لینک کنم.
راستی نظر یادتون نره!ممنون.
naser 1389/07/23 13:52
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
منم یک وب با موضوع گیم دارم ... خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم
اگه مایل بودی من رو با عنوان " هالف گیم دنیای گیمرهای حرفه ای " در وبت لینک کن و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم .
موفق باشی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر